W czasie przerw: - Nie wolno biegać po korytarzu. Pamiętaj, nie jesteś sam. Możesz przewrócić, popchnąć kogoś.
- Nie należy krzyczeć i podnosić głosu. Hałas nie pozwala odpocząć w czasie przerwy.
- Nie należy siadać na parapecie. To miejsce nie jest do tego przeznaczone.
- Nie wolno popychać innych, podkładać komuś nogi, przepychać się łokciami, rzucać jakimikolwiek przedmiotami, prowokować agresji u innych swoim niewłaściwym zachowaniem. Pamiętaj, że takie zachowanie nie przystoi dobrze wychowanemu człowiekowi.
- Nie należy przebywać niepotrzebnie w toalecie. To miejsce wyznaczone do ściśle określonego celu powinno być zawsze dostępne jedynie dla załatwienia potrzeb i zachowane w czystości.
- Schody i wąska część korytarza na parterze i piętrze nie są miejscami spędzania przerw.
- Nie wolno opuszczać terenu szkoły (np. w celu pójścia do sklepu)
- Na boisku spędzamy przerwę tylko za zgodą nauczyciela dyżurującego. Wówczas wszyscy uczniowie mają obowiązek tam się udać.
- Uczniów obowiązują zasady bezpiecznego poruszania się po schodach- spokojnie wychodzą i schodzą zawsze stroną prawą.
- Na przerwę wychodzimy wówczas wyłącznie wyjściem prowadzącym na boisko szkolne.
- W trakcie pobytu na boisku znajdujemy się wyłącznie w zasięgu oka nauczyciela dyżurującego. Nie wolno chować się za żywopłotem, czy za szkołą.
- Pod żadnym pozorem nie wolno wspinać się na drabinki, bramki, drzewa, ogrodzenia, itp.
- Gdy masz jakiś problem podejdź do nauczyciela dyżurującego – on ci pomoże.
- Baw się tak, abyś Ty i Twoi koledzy byli bezpieczni. W razie wątpliwości poradź się nauczyciela dyżurującego.
- Na sygnał dzwonka zatrzymaj się, a następnie spokojnie podejdź do klasy, w której masz lekcje. Tam wszyscy uczniowie powinni ustawić się przed lekcją parami.
Każdy uczeń szkoły zobowiązany jest do przestrzegania „Regulaminu zachowania się na przerwach”. W razie nieprzestrzegania któregoś ustalenia zostaną wyciągnięte konsekwencje.
Z regulaminem zapoznali się uczniowie klas:
I - ………………...….;
II ………………..........;
III ……………………;
IV …………………....;
V …………………….,
VI ………………....... .