Prace plastyczne uczniów klasy IV


        Trudne dla uczniów pojęcia, perspektywy, ich rodzaje, zrozumienie zasad jako iluzji przestrzeni można w przyjemny oraz dostępny sposób przekazać na lekcji plastyki, wykorzystując do tego ogromny potencjał młodych ludzi - AKTYWNOŚĆ TWÓRCZĄ!

        W trakcie zajęć plastycznych uczniowie klasy czwartej wykonali scenografię wybranej przez siebię baśni H. Ch. Andersena rozwijając przy tym inteligencję językową, wizualno-przestrzenną i interpensonalną. Praca odbywała się w małych grupach, gdzie budowano makiety scenograficzne (perspektywa kulisowa), wykorzystując pudełko jako scenę i umieszczając narysowane, namalowane lub wycięte z kolorowego papieru elementy pejzażu lub wnętrza, w którym rozgrywa się wybrana scena z baśni.


        Po ukończeniu pracy uczniowie eksponowali scenografię na szkolnym korytarzu, udostępniając ją szerszej publiczności.


       
                Pomogła, doradziła, podziwiała
        nauczeciel plastyki w Szkole Podstawowej
       w Brzezince mgr Katarzyna Siutaj.

Autorzy pracy: Iga Grzybek, Zofia Nakoniczny, Martyna Fyderek
Autorzy pracy: Karol Czarnik, Mateusz Dołczyk, Krzysztof Mozgała
Autorzy pracy: Wiktoria Waszczak, Julia Stramek
Autorzy pracy: Małgorzata Galos, Klaudia Smajek, Katarzyna Krzemień
Autorzy pracy: Maksymilian Nowak, Oliwia Szejna, Natalia Duda, Natalia Matuła
Autorzy pracy: Patryk Graca, Robert Czarnik, Arkadiusz Buczek
Autorzy pracy: Patryk Lichota, Mateusz Baranek, Eryk Kobiałka, Paweł Dziedzina