Poniedziałek 30.11.2020 r.
30.11.2020 r.
matematyka
Temat: Zastosowanie twierdzenia Pitagorasa – ciąg
dalszy.
Dzień
dobry,
Dziś
kontynuacja tematu z czwartku. Proszę o dołączenie o godz. 8.00 do
lekcji online – link w terminarzu lub na Classroomie.
Notatka
jak zwykle w Classroomie.
Do zobaczenia :)
30.11.2020 r. wychowanie fizyczne
Temat: Przepisy i zasady gry w koszykówkę.
Cele lekcji:
- Uczeń zna przepisy gry w koszykówkę.
- Uczeń zna zasady gry w koszykówkę.
- Uczeń zna wymiary boiska do gry w piłce koszykowej.
Witajcie!
Podczas dzisiejszych zajęć zaznajomimy się (przypomnimy sobie) z zasadami oraz podstawowymi przepisami gry w koszykówkę.
Bardzo proszę zapoznajcie się z dwoma krótkimi filmikami podanymi w załącznikach poniżej. Macie na nich omówione zasady i przepisy gry w koszykówkę.
Podczas oglądania zróbcie sobie notatki z najważniejszych rzeczy (wkrótce będzie test z zasad).
Sprawdźcie Wasze wyniki z testu z zasad piłki nożnej (oceny w Librusie)
Pozdrawiam! :)
łw
30.11.2020 r. chemia
Dzień dobry.
Zapraszam na lekcję online o godzinie 11.40.
Podczas lekcji podam Wam link do sprawdzianu. Link do lekcji będzie w terminarzu i classroomie.
Pozdrawiam.
30.11.2020 Religia
Temat: Wierność prawdziwym wartościom gwarancją godnego życia.
Cele lekcji: Celem jest ukazanie, czym jest hierarchia wartości
i wybór których wartości jest gwarancją godnego życia i szczęścia wiecznego.
Przebieg: Pomódl się modlitwą „Zdrowaś Maryjo…”. Przeczytaj temat w podręczniku na s. 50 – 51, zwróć szczególną uwagę na akapit „Hierarchia wartości”. Zrób notatkę w zeszycie. Na moja pocztę, którą znajdziesz w wiadomości w dzienniku Librus prześlij zdjęcia 3 ostatnich lekcji (notatki). Tematy: „Wierność prawdziwym wartościom gwarancją godnego życia”; „Być człowiekiem sumienia – ciągła praca nad sobą”; „Prawo naturalne światłem poznania danym przez Stwórcę”. Czekam do końca tygodnia.
30.11.2020 j.niemiecki
Thema: Heute ist der 1. März / Dziś jest 1 marca.
Cele lekcji:
znam nazwy miesięcy i pór roku
potrafię odmieniać czasowniki zwrotne
1. Uczniowie zapoznają się z poleceniem do zadania 2 s.34. Na podstawie ilustracji oraz podobieństw do języka angielskiego uczniowie ustalają znaczenie podanego w zadaniu słownictwa (tłumaczenie znajduje się w słowniczku na s.43). Następnie słuchają nagrania i powtarzają nazwy pór roku i miesięcy.
2. Uczniowie zapoznają się z treścią zadania 4 i materiałem gramatycznym przedstawionym w sekcji „Grammatik”. Zwracamy uwagę, że zaimek zwrotny – inaczej niż w języku polskim – zmienia swoją formę w zależności od osoby. Uczniowie rozwiązują zadanie 4 s. 34.
Prawidłowe odpowiedzi: 1.sich, 2.uns, 3.euch, 4.sich, 5.dich
3. Ćwiczenia utrwalające nowy materiał - proszę wykonać z.1a, 1b, 2, 3 s.20 w z zeszycie ćwiczeń. Odpowiedzi prześlę w następnej lekcji.
Za tydzień będzie kartkówka na classroom ze słownictwa z tej i następnej lekcji (liczebniki porządkowe). Proszę dodatkowo o przypomnienie dni tygodnia i pór dnia (znajdują się też w z. 1a, do którego prześlę prawidłowe odpowiedzi w celu sprawdzenia).