27.03 j.polski
Temat: Klasowy konkurs znajomości treści lektury pt. Lew, czarownica i stara szafa.
Dzisiaj proponuję Wam konkurs.
Odpowiedzi na pytania wyślijcie na e-mail: j. polski.bh@interia.pl.
Będą się liczyły prace wysłane dzisiaj. Możecie jeszcze zaglądać do lektury. Aktywnych nagrodzę dobrymi ocenami.
Pytania zawarte są w pliku nr 1.Wyniki podam emailem, a oceny wpiszę w Librusie.
Do dzieła: :)
Wszystkie pliki znajdują się zawsze na samym dole opisane numerem, datą, przedmiotem, tematem. Zawsze na głównej stronie.
27.03 matematyka
Temat: Porównywanie ułamków i liczb mieszanych.
Dzień dobry,
Potrafisz porównywać liczby naturalne – wiesz która jest większa, a która mniejsza. Ułamki i liczby mieszane także można porównywać. Dziś dowiesz się, jak to robić.
Zapisz w zeszycie temat lekcji
Obejrzyj porównywanie ułamków o tych samych mianownikach
Następnie przeczytaj polecenie ćw. A na str. 160 w podręczniku i dokładnie przyjrzyj się rysunkom. W każdym z punktów dwie figury są dokładnie takie same, podzielone na taką samą ilość części. Czym się różnią? Czy potrafisz wskazać w każdej parze figur, gdzie zamalowano więcej?
Zapisz kolorem lub w ramce w zeszycie:
Wniosek, który znajdziesz obok zielonej ramki pod ćw. A oraz
ułamki z tej ramki wraz ze znakami. Do wybranej przez siebie pary ułamków zrób rysunek
Obejrzyj porównywanie ułamków o tych samych licznikach
Następnie przeczytaj polecenie ćw. B ze str. 160. Tutaj Dwie identyczne figury podzielono na różną ilość części, ale zamalowano po tyle samo w każdej. Czy potrafisz wskazać w każdej parze figur, gdzie zamalowano więcej?
Zapisz kolorem lub w ramce w zeszycie:
Wniosek, który znajdziesz obok zielonej ramki pod ćw.
B oraz ułamki z tej ramki wraz ze
znakami. Do wybranej przez siebie pary ułamków zrób rysunek
Zrób w ćwiczeniach str. 62 zad. 1, 2, 3 oraz str. 63 zad. 5,
6 – jeśli masz z czymś problem skontaktuj się ze mną.
Życzę powodzenia i miłego dnia :)
27.03. wych. fizyczne
Temat: Sportowa ruletka.
Czołem!
Dzisiaj mam dla Was ciekawe zadanie e-ruletka sportowa :) Klikacie na odnośnik: RULETKA i gracie! Zasady banalnie proste: kręcicie kołem i wykonujecie losowe ćwiczenie (tak aby trafić w sumie na wszystkie i je wykonać). Możecie grać sami lub konkurując z rodzinką.
Polecam grać cały weekend ;)
Pamiętajcie aby ćwiczyć w bezpiecznym miejscu, pod opieka dorosłych.
Miłej aktywnej zabawy!!!
27.03 j. angielski
Topic: Can she dance?
Przypominam, że materiały do podręcznika można pobrać tutaj.
Wykonajcie zadania jak umiecie najlepiej. Pozdrawiam serdecznie!27.03 informatyka
Temat: Scratch - teksty i dźwięki.
Na początek proszę, aby każdy z was kliknął TUTAJ i zainstalował sobie program Scratch 2 (kto go nie ma). Program będzie potrzebny do dzisiejszego zadania ale również w przyszłości do nauki programowania. Jeśli ktoś ma problem z instalacją proszę o kontakt to pomogę (bielasinformatyka@gmail.com lub przez messenger).
A
teraz przygotowałem krótki film, z którego dowiemy się jak działają
bloki dźwiękowe oraz tekstowe w Scratch. Proszę spróbować zaprogramować
kota tak jak na filmie. Dodatkowo całość jeszcze w formie papierowej jest w podręczniku na stronach 93-98.