23.04 wychowanie fizyczne
Temat:
Ćwiczenia korekcyjno – kompensacyjne na pracę nóg.
Witam Dzieciaki!
Dziś zapraszam was do zabawy pt. “ Nieuchwytne skarpetki”.
Zabawy te pomogą nam popracować troszkę nad nogami,
a konkretnie nad sprawniejszą pracą naszych stóp.
Poniżej podaję link do filmu i życzę miłej zabawy. Powodzenia
23.04 plastyka
Temat: Sztuka pod gołym niebem.
Czyli architektura - dziedzina sztuki,której dzieła są wznoszone pod gołym niebem.
Dzieło architektury, czyli budowla powinna być nie tylko piękne, ale musi także dobrze służyć celowi, dla którego zostało stworzone - jako miejsce, w którym człowiek żyje, pracuje, odpoczywa. Tę cechę architektury nazywamy funkcjonalnością.
Waszym twórczym zadaniem będzie wczuć się w rolę architekta i wykonać w formie przestrzennej (np. z pudełek po zapałkach, lekach itp.) lub płaskiej budowlę .
Masz na to 2 tygodnie. Pracę wyślij messengerem lub mailem.
23.04 matematyka
Temat: Dzielenie ułamków dziesiętnych przez liczby naturalne.
Kryteria sukcesu:
- znam algorytm dzielenia ułamków dziesiętnych przez liczby naturalne (K)
- umiem pisemnie dzielić ułamki dziesiętne przez liczby naturalne (K)
PRZYPOMINAM: Tak jak zawsze, pracuj zgodnie z kolejnością. Uważnie czytaj polecenia.
1. Zapisz w zeszycie temat i kryteria sukcesu.
2. Obejrzyj film:
Dzielenie ułamków dziesiętnych przez liczby naturalne.
3. Rozwiąż samodzielnie w zeszycie wszystkie działania z filmu powyżej. Sprawdź z rozwiązaniami z filmu.
4. Otwórz podręcznik na
stronie 165 i przeczytaj algorytm dzielenia sposobem pisemnym ułamka
dziesiętnego przez liczbę naturalną (od początku strony do zielonej
ramki).
5. Rozwiąż samodzielnie w zeszycie działania z zielonej ramki przykłady ze strony 165. Jak rozwiążesz, to sprawdź z podręcznikiem.
6. Rozwiąż w ćwiczeniach zadanie 4 i 5 ze strony 84.
7. Na wyzwanie możesz rozwiązać wybrane przez siebie działania z zadania 2 ze strony 165 z podręcznika (zadanie dodatkowe dla uczniów, którzy chcą lepiej przećwiczyć).
Zaloguj się dzisiaj na Google Classroom i wykonaj polecenie z matematyki zgodnie z instrukcją.
Życzę spokojnej i owocnej nauki.
23.04 język polski
Temat: Związki frazeologiczne w użyciu
Przeczytajcie, co to jest związek frazeologiczny - podręcznik s. 214, a następnie wykonajcie w zeszytach zad. 5 ( podr. s.213), 6 i 7 ( podr. s.214)
Podsumowanie:)
https://www.youtube.com/watch?v=pQTdz4UokMg
Miłego dnia
p. Ola