23 kwietnia - czwartek
23.04 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Na dzisiejszej lekcji z matematyki utrwalisz wiadomości z wczoraj.
1.Otwórz ćwiczenia do matematyki na stronach 42-43 i rozwiąż wszystkie zadania:
- zad. 1 - USTNIE
- zad. 2, 3, 4, 6 przeczytaj treść i na pewno sobie poradzisz
- zad. 5 do rysowania użyj linijki!
23.04 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Temat: Wizyta w teatrze.
1.Burza mózgów - wymień skojarzenia związane ze słowem TEATR
2.Przeczytaj definicję teatru według słownika języka polskiego.
TEATR - instytucja, organizacja zajmująca się wystawianiem utworów scenicznych. Zespół ludzi pracujących w tej instytucji.
3.Przeczytaj tekst Ale teatr! - M. Brykczyńskiego. Podręcznik do j. polskiego str. 80 - 81
Odpowiedz na poniższe pytania:
- Jaki jest nastrój tego wiersza ? Wyszukaj sytuacji humorystycznych.
- Wymień nazwy różnych miejsc znajdujących się w teatrze.
- Wypowiedź się na temat psot, jakie poczynił chochlik i sposobu naprawy ich skutków.
- jakie zawody związane z teatrem zostały wymienione w wierszu? Na czym polega praca tych osób ?
4.Otwórz ćwiczenia ( j. polski ) i na podstawie przeczytanego tekstu uzupełnij strony 86 - 87
23.04 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Temat: Magia teatru.
1.Otwórz ćwiczenia z j. polskiego na stronie 88 - 89 i uzupełnij znajdujące się tam zadania.
- zadanie 1: czytanie ze zrozumieniem wraz z odpowiedziami na postawione pytania.
- zadanie 2: przed rozwiązaniem zadania, przypomnij sobie co to jest rzeczownik, przymiotnik na jakie pytania odpowiadają te części mowy.
- zadanie 3: przypomnij sobie zasady stopniowania przymiotników
- zadanie 4: wpisz wybrane wyrazy z ramki. Ułóż dwa zdania do ilustracji wykorzystując utworzone wyrażenia.
23.04 MUZYKA
Temat: Magiczne miejsce
odpowiedz na poniższe pytania :
- Dlaczego teatr jest magicznym miejscem ?
- Co się takiego dzieje w teatrze ?
23.04 informatyka
Witajcie trzeciaki
Ponieważ zrealizowaliśmy cały
materiał wykonajcie sobie w ramach powtórki wybrane ćwiczenie z
płyty. Jeżeli znajdziecie więcej czasu to spróbujcie zrobić w
Scratchu grę „Spadające jabłka”. Pracujcie w 2 oknach razem z
prawej film , a w drugim program Scratch. Zatrzymujcie film, i
dokładajcie bloczki. Może Wam się uda.
https://www.youtube.com/watch?v=OnnCfbz-Apg