02 .04 plastyka
Temat: Wielkanocna kartka.
Narysuj , namaluj, stwórz rysunek/ kartkę z życzeniami i podziękowaniami dla medyków .
Niech to będzie wasze podziękowanie za ich trudną pracę w tym trudnym okresie i znak, że doceniamy i jesteśmy im wdzięczni.02.04 wychowanie fizyczne
Temat: Ćwiczenia z piłką
Witam
Moi Drodzy zapraszam na oglądnięcia filmu. Spróbujcie też wykonać poniższe ćwiczenia.
Wszystkie ćwiczenia wykonujemy pod nadzorem osoby dorosłej.
Jeśli ktoś z Was nie posiada piłki do piłki nożnej, może to zrobić dowolną piłką jaką znajdzie w swoim domku.
Powodzenia :)
Link: Ćwiczenia
2.02 matematyka
Dzień dobry.
Temat: Mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych przez 10, 100, 1000 … - zadania utrwalające.
Na początek powtórz dwie ostatnie lekcje. Przeczytaj kryteria sukcesu i sprawdź, czy wszystko pamiętasz. Powtórz na głos algorytm mnożenia i dzielenia ułamków dziesiętnych przez 10, 100 i 1000.
Przez Librusa wysłałam do rodziców odpowiedzi do zadania z podręcznika. Sprawdź proszę z odpowiedziami w Twoim zeszycie.
Zapisz temat lekcji.
Rozwiąż zadanie 3 str. 158 z podręcznika. Obliczenia i rozwiązania zapisz w zeszycie. Teraz sprawdź z odpowiedziami na końcu podręcznika.
Obejrzyj filmy:
Zamiana jednostek masy (0 – 5 minuty)
Zamiana jednostek długości (0 – 6 minuty)
Na
podstawie filmów rozwiąż zadanie 7 str. 158. W każdej zamianie w
zeszycie zapisz nad znakiem = liczbę przez którą mnożysz lub dzielisz
(np. :100). Sprawdź z odpowiedziami na końcu podręcznika.
Rozwiąż zadania w ćwiczeniach strona 79. (W zadaniu 5 najpierw zapisz nad działaniem wynik. W zadaniu 8 zastanów się, czy będziesz mnożyć, czy dzielić przez 10, 100, 1000. W zadaniu 9 możesz obliczać tak jak w filmach powyżej)
Dziękuję za przesłane wczoraj zgodnie z terminarzem wiadomości.
Życzę spokojnej i owocnej pracy.
2.04.202- język polski
Temat: Nieodmienne części mowy -zebranie wiadomości
Dzisiaj na kolejnej lekcji sprawdzamy, ile wiedzy zapamiętaliśmy z gramatyki.
Zapraszam do rozwiązania zadań w zeszycie ćwiczeń s.64 , podsumowujących ostatnie tematy .
Pozdrawiam
p. Ola