02.06. wychowanie fizyczne
Temat: Pomiar tętna
Witam
Dziś chcę Wam zaproponować film z nauką pomiaru tętna. Obejrzyjcie go i spróbujcie u siebie lub u waszych bliskich zmierzyć jakie macie tętno.
Zadanie dla Was zmierzcie sobie tętno w spoczynku zapiszcie po czym wykonajcie 10 pajacyków 10 przysiadów i10 wyskoków w górę po czym zmierzcie sobie tętno i zapiszcie jakie ono jest.
Jak myślicie kiedy będzie większe przed czy po wysiłku?
Pamiętajcie że ćwiczenia wykonujemy pod nadzorem osoby dorosłej.
Powodzenia :)
2.06 geografia
Temat: Krajobraz wysokogórski Himalajów.2.06.2020- język polski
Na dzisiejszych lekcjach języka polskiego zajmiemy się prasą.
Dowiecie się, czym jest prasa,jakie są rodzaje prasy. Poznacie też zawody związane z pracą w redakcji.
Otwórzcie podręczniki, zapoznajcie się z tekstami na str. 271-273, przyglądnijcie się rysunkom, schematom i wszystkim informacjom.
W zeszytach wykonajcie następujące zadania:
1.O czym najchętniej czytasz w czasopismach lub gazetach? Które działy najbardziej Cię interesują i dlaczego?
2. Moim zdaniem najciekawszym zawodem związanym z prasą ( do wyboru podręcznik s.272-273) jest................. , ponieważ...............................
3. Na podstawie nowych informacji ze str. 274 wykonaj zadanie 6 w podręczniku.
4. Praca na ocenę:
Zaprojektuj okładkę czasopisma. Wymyśl tytuł, tematykę, adresatów czasopisma i stwórz odpowiednią szatę graficzną. Technika dowolna ( kartka A4, farby, wycinanki, pisaki, kredki, farby itp.) Zdjęcie okładki proszę wysłać do czwartku , zadbajcie o staranne i bezbłędne pismo.
Pozdrawiam
p. Ola
2.06 muzyka
Temat: Piosenka „ Kolorowe dzieci” (zapisz temat w zeszycie).
Wczoraj
świętowaliście z okazji Dnia Dziecka. Spróbujmy więc podtrzymać ten
radosny nastrój i trochę pomuzykujmy. Myślę, że świetnie nadaje się do
tego piosenka Majki Jeżowskiej „ Kolorowe dzieci”.
Posłuchajmy oryginalnego wykonania sprzed lat.
Teraz
już wiecie o kim opowiada nasza wesoła, rytmiczna piosenka. Wszystkie
dzieciaki na świecie choć różnią się kolorem skóry, miejscem
zamieszkania, sposobem wychowania (różne kultury i religie) uwielbiają
się bawić, uśmiechać i wygłupiać. Miło oglądać szczęśliwe dzieci.
Ucząc
się śpiewu skorzystajcie z dołączonego do lekcji pliku z tekstem o
nazwie „ Kolorowe dzieci - tekst” (kto ma możliwość niech go sobie
wydrukuje). Zapoznajcie się z tekstem piosenki. Teraz poznajcie melodię –
znajduje się na muzycznym pliku „ Kolorowe dzieci – Majka Jeżowska”
(jest w zasobach lekcji). Pierwszy raz słuchajcie muzyki i równocześnie
patrzcie w tekst. Przy kolejnym przesłuchaniu dołączcie swój śpiew. Za
drugim razem wszystko zabrzmi OK.
Na zakończenie posłuchajcie fajnej
(moim zdaniem) piosenki dziecięcej przy której można trochę poskakać i
potańczyć. Gorąco zachęcam LINK. Kto jeszcze ma siłę i ochotę proponuję jeszcze raz zaśpiewać piosenkę „ Kolorowe dzieci”.
Pozdrawiam.
język angielski
Temat: Powtórzenie wiadomości - ćwiczenia.
Dzisiaj powtórzymy wszystkie zagadnienia gramatyczne z trzech pierwszych rozdziałów.
1. Waszym zadaniem jest przeczytać uważnie informacje w zielonych ramkach pod koniec 3 pierwszych rozdziałów, a potem spróbować zrobić zad. 5 i 6 / 109
2.
Zanim zrobisz zad. 7/109 przypomnij sobie dokładnie jak tworzy się czas
teraźniejszy present simple (rozdział 3). Możesz też obejrzeć filmik.
Potem napisz zdanie o dzieciach na rysunkach wykorzystując podane wyrazy. Pamiętaj o operatorach "do" i "does" (klucz rozwiązań na dole strony)
3. Przypominam o konsultacjach online :)
Have a nice day!
2.06 geografia_prezentacja.pdf (Rozmiar: 4079636 bajtów) | |
2.06 geografia_ notatka z lekcji.docx (Rozmiar: 13233 bajtów) | |
Kolorowe dzieci - M. Jeżowska.mp3 (Rozmiar: 6338245 bajtów) | |
Kolorowe dzieci - tekst.doc (Rozmiar: 11264 bajtów) | |
02.06. język angielski - odpowiedzi.jpg (Rozmiar: 442279 bajtów) |