Poniedziałek 16.11.2020 r.
Jutro, tj. 17.11.2020 r. odbędzie się Małopolski Konkurs Geograficzny.
Potwierdzenie udziału w konkursie należy przesłać jeszcze dziś Librusem do p. Beaty Herman (administrator).
16.11.2020 r.
matematyka
Temat: Wyrażenia algebraiczne i
równania – sprawdzian.
Dzień dobry,
Dziś napiszecie
sprawdzian.
Będzie on dostępny w zajęciach z matematyki na
Classroomie od godz. 8.00 do 9.15 jako załącznik pdf.
Musicie go tylko otworzyć.
Sprawdzianu
nie trzeba drukować.
Od godz. 7.30 również na Classroomie
zamieszczę instrukcję do sprawdzianu – przeczytajcie ją proszę
uważnie. Będzie tam zapisane, na co zwrócić uwagę, i za co można
otrzymać punkty. Rozwiązując zadania, zwracajcie na to
uwagę.
Rozwiązania zadań ze sprawdzianu zapiszcie na
kartce, a następnie wyślijcie
mi jej zdjęcie na adres
katarzyngarbuz@sp.brzezinka.pl
– czekam do godz. 9.15 -
czasu jest dużo więcej
niż potrzeba na zrobienie zadań.
Gdyby ktoś miał jakiś
problem techniczny – proszę
od razu o kontakt.
Od
8.00 do 8.45 będę dostępna na Meet – link w Classroomie –
można wejść i zapytać.
Powodzenia!
16.11 2020 r. chemia
Dzień dobry.
Zapraszam na lekcję online o godzinie 11.40. Link do zajęć w terminarzu i classroomie w zadaniu na 16.11 - pH roztworu. Temat lekcji - Skala pH - odczyn roztworu.
Przygotuj na zajęcia zeszyt, zeszyt ćwiczeń.
Pozdrawiam
16.11.2020 r. wychowanie fizyczne
Witajcie!
Temat: Kontrola własnych zdolności motorycznych.
Mam nadzieję, że weekend spędziliście aktywnie, pogoda na pewno nie przeszkadzała w aktywnościach na świeżym powietrzu :)
Dzisiaj ZADANIE NA OCENĘ! Proszę, aby każdy z Was wykonał krótką rozgrzewkę, a po niej cztery próby sprawnościowe.
Będą to:
- PAJACYKI (w miejscu)
- BRZUSZKI (ręce trzymamy zaplecione za głową, kolana ugięte, stopy swobodnie spoczywają na ziemi)
- KLAŚNIĘCIA OBURĄCZ POD UNOSZONYMI KOLANAMI (kolana unosimy naprzemiennie, tak jakbyśmy biegli w miejscu, podczas każdego uniesienia kolana klaszczemy oburącz pod nim)
- DESKA (PLANK) (podpór przodem na wyprostowanych ramionach - jak do pompek, lub na przedramionach. Wybór dowolny. Plecy proste przez całe ćwiczenie).
Pajacyki, brzuszki. klaśnięcia pod kolanami wykonujemy maksymalnie szybko przez 30 sekund! Deskę wykonujemy jak najdłużej wytrzymacie utrzymując prawidłową postawę ciała!
Podczas każdej próby ćwiczenia liczycie ilość powtórzeń ile uda Wam się wykonać, a podczas wykonania DESKI sprawdzacie ilość sekund ile uda Wam się wytrzymać. Do pomiaru czasu wykorzystajcie stoper w telefonie, na komputerze lub w dowolnym zegarku.
Pomiędzy ćwiczeniami robicie przerwę na odpoczynek (ok 2 - 5minut).
Uwaga wyniki, które zmierzycie proszę, aby każdy z Was wysłał do mnie w WIADOMOŚCI NA LIBRUSIE! Zadanie jest na ocenę! Na wasze odpowiedzi czekam do końca dnia, do godziny 20:00!!!
Przykładowa treść wiadomości w odpowiedzi na zadanie:
Udało mi się wykonać: 35 pajacyków, 20 brzuszków, 40 klaśnięć pod kolanami, 60 sekund deski
Powodzenia!
łw
16.11.2020 Religia
Temat: Miłość, wierność, uczciwość oraz nierozerwalność podstawą
małżeństwa.
Cele lekcji: celem jest ukazanie istoty przysięgi małżeńskiej
i zadań z niej wypływających.
Przebieg lekcji: Pomódl się modlitwą: „Duchu święty, który oświecasz…”. Przeczytaj tekst „Aż do śmierci” s. 40. Zastanów się czy księżna Katarzyna Jagiellonka mogła zrobić coś innego? Ta krótka historia, pokazuje, że miłość małżeńska jest nierozerwalna. Z tekstów biblijnych zawartych w podręczniku wypisz do zeszytu pięć – sześć słów kluczowych , najważniejszych. Fundamentem każdego małżeństwa powinien być Jezus Chrystus. Przeczytaj i wpisz do zeszytu co to jest: nierozerwalność, wierność i uczciwość małżeńska. Obejrzyj film co to jest małżeństwo?
16.11.2020 j.niemiecki
THEMA: SPIELST DU FUßBALL? / GRASZ W PIŁKĘ NOŻNĄ?
Cele lekcji:
utrwalam nazwy dyscyplin i sprzętów sportowych
rozumiem teksty użytkowe
1. Uczniowie zapoznają się z treścią ogłoszeń w z.6 s.27 i odpowiadają na postawione w zadaniu pytania.
2. Uczniowie zapoznają się z treścią zadania 7, słuchają nagrania i wybierają trafne informacje.
3. Uczniowie jako utrwalenie materiału z lekcji wykonują zadania 1a, 1b, 4, 6 s.16-17 z zeszytu ćwiczeń (odpowiedzi prześlę w następnej lekcji).
16. 11.2020 historia
Temat: Społeczeństwo polskie pod okupacją.
Przedstawiasz politykę niemiecką wobec Polaków.
Omawiasz postawy Polaków wobec wobec okupanta.
Przedstawiasz zagładę Żydów i stosunek Polaków do niej.
Proszę zapoznać sie z filmikiem na classroomie i zrobić wiczenia on-line.
16.11.2020 wiedza o społeczeństwie
Temat: Powtórzenie wiadomości
https://meet.google.com/jav-ztaz-yxq
Zapraszam na lekcję on-line o 12.40