11 maja - poniedziałek

11 maja - poniedziałek
11 maja - poniedziałek

11.05 matematyka

Temat: Upraszczanie wyrażeń algebraicznych.

1. Na początek powtórzcie z zeszytu ostatnie lekcje dotyczące tego tematu.

2. Obejrzyjcie dzisiejszą lekcję (od 10 minuty) i zapamiętajcie.

Upraszczanie wyrażeń algebraicznych

3. W Google Classroom otwórzcie materiały do dzisiejszej lekcji i kolejno je wykonajcie. Jak zawsze, zaraz po wykonaniu zaznaczcie, że zostały zrobione.

4. W środę kartkówka z wyrażeń algebraicznych.


11.05 wychowanie fizyczne 

Temat: Podstawowe przepisy gry w piłkę ręczną. 

Witajcie po weekendzie!

Dzisiaj proszę abyście przeczytali informacje zawarte w LINKU dotyczące podstawowych przepisów piłki ręcznej (TYLKO TO!). Informacje, które tam znajdziecie proszę, aby każdy z Was przyswoił, będę sprawdzał znajomość tych przepisów na kolejnych lekcjach.

Po przeczytaniu tekstu proszę abyście przez minimum 30 minut poćwiczyli chwyty i podania piłki, dowolną piłką (najlepiej takiej wielkości, aby dobrze wam się podawało jedną ręką, ale wykorzystajcie to co macie). Stajemy w odstępie ok 3-4 metra od partnera i podajemy do siebie jedną ręką. Jeżeli nie macie partnera do ćwiczeń odbijajcie po prostu o ścianę (np garażu). Pamiętajcie ćwiczymy w bezpiecznym miejscu pod nadzorem osoby pełnoletniej!

Udanego treningu! ;)

PS: Sprawdźcie proszę oceny w librusie za uderzenia piłki wewnętrzną częścią stopy, czy wszystko się zgadza. 

łw 

 

 

 

11.05 informatyka

Temat: Komputery w pracy

Przeczytajcie uważnie nasz podręcznik str 116-117. Zastanówcie się jak korzystają z kompetencji informatycznych: bibliotekarz, okulista, rolnik, strażak i zawodowy sportowiec - proszę opisać każdy zawód osobno. Czekam na Wasze emaile. Pozdrawiam serdecznie!

 

11.05 lekcja wychowawcza

Temat: Czy znam samego siebie?

Jak kształtować pozytywny obraz samego siebie? Jakie są moje mocne strony, w czym jestem dobry? Co umiem najlepiej? W czym czuję się mocny? Proszę napiszcie do mnie o swoich dobrych stronach -)

 

11.05 język polski

Temat: Czy potrzebne są zasady?

 Zanim przejdziemy do tekstu, zastanówcie się, co to znaczy łamać zasady? W jakich sytuacjach ludzie łamią zasady, co nimi kieruje?

Przechodzimy do lekcji, otwórzcie podręcznik s. 272-274 i i przeczytajcie kilka słów o książce oraz fragment powieści Baśniobór.

Po przeczytaniu:

Odpowiedz w zeszycie:

1. Dlaczego dzieci uważały, że karą, którą otrzymały od dziadka , jest zbyt surowa?

2. Czy decyzja starszego pana o zmniejszeniu kary do jednej doby była słuszna? Jak myślisz, jaka mogła być reakcja dzieci na te słowa opiekuna?

Wykonajcie dwa ćwiczenia z podręcznika również w zeszytach:

ćw. 5 s. 274

ćw. 9. s. 275

Pozdrawiam

p. Ola