Temat:
Rozwiązywanie zadań - mnożenie liczb dwucyfrowych.
1.Przypomnij
sobie wiadomości z ostatniej lekcji dotyczące pojęć: mendel i
tuzin. Pisałeś/łaś
ostatnio na kolorowo w zeszycie. Już
pamiętasz ile to sztuk ? Świetnie!
Otwórz
ćwiczenia do matematyki na stronie 27 i rozwiąż wszystkie
zadania. - zadanie 1/27
- tu właśnie musisz obliczyć ile to sztuk. Dlatego tak ważne
było, abyś sobie to przypomniał/ła z wczorajszej lekcji. -
zadanie 2/27 - w tym zadaniu rysujemy odcinki. A jak rysujemy to weź
linijkę i ołówek. -
zadanie 3/27 - weź kartkę i zrób na niej obliczenia poznanym
sposobem. W zadaniu wpisz tylko litery przyporządkowane danym
wynikom. Rozwiążesz całe zadanie to poznasz nazwę dawnej miary
długości. - zadanie
4/27 - pomyśl, rozwiąż, podkreśl dane i dasz radę!
30.03
- edukacja wczesnoszkolna
Temat:
Filmowa rodzina. - zapisujemy w zeszycie.
1.Przypomnij
sobie dotychczas poznane części mowy (czasownik, przymiotnik,
rzeczownik).
Dziś będziemy wskazywać rodzinę podanych
wyrazów. Do jednej takiej rodziny wyrazów mogą należeć wyrazy z
różnych grup: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki.
Spójrz
na to co przygotowałam dla ciebie:
rzeczownik:
co
? charakteryzacja
kto ? charakteryzator, charakteryzatorka
czasownik
co
robi ? charakteryzuje
przymiotnik
jaki?
ucharakteryzowany
2.Spójrz na zadanie 1 znajdujące się
na stronie 47 - podręcznik do języka polskiego. Tam również
znajdziesz rodzinę wyrazów, które należą do różnych grup.
Przyjrzyj się tej tabelce.
3.Wykonaj
w zeszycie zadanie 2 ze strony 47 - podręcznik do języka
polskiego.
Narysuj tabelkę i uzupełnij ją. Tabelę rysujemy
ołówkiem i korzystamy z linijki!.
30.03
- edukacja wczesnoszkolna
Temat:
Cudze chwalicie, swego nie znacie. - zapisujemy do zeszytu
1.Uzupełnij
zadania w ćwiczeniach do języka polskiego na stronach 56-57
-
zadanie 4/56 - Utwórz zdania złożone ze zdań pojedynczych z
użyciem spójników: więc, ponieważ, dlatego. Pamiętaj o
przecinku, który znajduje się przed tymi wyrazami! Oczywiście
trzeba przepisać to do zeszytu. Poćwiczysz przepisywanie. Pamiętaj
o samokontroli przy przepisywaniu. Przepisując zerkaj na wyrazy i
wtedy jestem pewna, że nie popełnisz żadnego błędu. -
zadanie 5/ 56 - według wskazanych strzałek poruszaj się po
literach zaczynając od zaznaczonej na żółto. Odczytane wyrazy
zapisz po przecinku. -
zadanie 6/57 popatrz na wzór, przeczytaj go i na pewno poradzisz
sobie z rozwiązaniem tego zadania! -
zadanie 7/57 w tym zadaniu musisz uzupełnić luki. Skorzystaj z
wyrazów w ramce. Nie są ułożone po kolei :D więc pomyśl!