27 marca - piątek

27 marca - piątek

27 marca - piątek

 

27.03. wych. fizyczne

Temat: Sportowa ruletka.

Czołem!

Dzisiaj mam dla Was ciekawe zadanie e-ruletka sportowa :) Klikacie na odnośnik: RULETKA i gracie! Zasady banalnie proste: kręcicie kołem i wykonujecie losowe ćwiczenie (tak aby trafić w sumie na wszystkie i je wykonać). Możecie grać sami lub konkurując z rodzinką.

Polecam grać cały weekend ;)

Pamiętajcie aby ćwiczyć w bezpiecznym miejscu, pod opieka dorosłych.

Miłej aktywnej zabawy!!! 

27.03. język angielski

Temat: Feelings and emotions - uczucia i emocje.

Hello everyone, how are you? I hope you're fine :)

1. Look at the new words and match them with the pictures (check in the purple table p. 79)

2. Do ex. 2/74

3. Try to complete the dialogs (3/74) and then check with the track 2.46 (at the page's bottom)

4. Listen to track 2.47 and do ex. 4/74

Proszę, aby obowiązkowo wszyscy przesłali do mnie swoje odpowiedzi. Jak się Wam pracuje? Napiszcie mi, proszę. Jeśli macie jakiekolwiek kłopoty z zadaniami albo ze sprzętem, dajcie znać w jakikolwiek sposób, przez Librusa, messengera, lub przez kolegę/koleżankę :)

Dzisiaj wysyłam również rozwiązania do poprzedniej lekcji - sprawdźcie koniecznie.

Pamiętajcie o Quizlecie!

Have a nice weekend :)


27.03. język polski

Temat: Podsumowanie rozdziału 5

Wykonajcie na podstawie tekstu "Internet - muzea w sieci" ( podr. s. 235)  ćwiczenia 1-8  w zeszycie ( podr. s. 236)

W razie wątpliwości piszcie na adres: aleksandrarusinek@poczta.onet.pl

Życzę owocnej pracy

p. Ola

27.03 geografia

Temat: Rolnictwo Danii i Węgier.

Drodzy uczniowie! Bardzo proszę o wykonanie poniższych poleceń:
Proszę zapoznać się z treścią zawartą w  podręczniku na str. 96 – 103 temat „Rolnictwo Danii i Węgier”. Czytając zwróćcie uwagę na:lokalizację Danii i Węgier na mapie Europy oraz porównaniu rolnictwa Dani z rolnictwem Węgier pod kontem warunków przyrodniczy i pozaprzyrodniczych rozwoju rolnictwa.

Przygotowałam dla was notatkę z lekcji z najważniejszymi zagadnieniami i bardzo proszę ją wydrukować i wkleić do zeszytu, bądź przepisać ręcznie do zeszytu przedmiotowego.

Proszę wykonać również zadania z zeszytu ćwiczeń str. 65- 67 zad. 1, 2, 3, 4,5. 

Dołączam również prezentację  do tego tematu lekcji. Przeglądnięcie jej umożliwi Ci utrwalenie tematu lekcji.

Zadanie domowe na ocenę: Bardzo proszę odpowiedzieć na pytanie " Dlaczego rolnictwo Węgier nie jest tak wysoko rozwinięte jak rolnictwo Danii”  Czas na wykonanie: na następną lekcję, czyli tydzień. Proszę napisane ręcznie ( zrobić zdjęcie) lub na komputerze odpowiedzi przesłać na mój adres mailowy spbrzezinka.geografia@gmail.com

 

27.03. godzina wychowawcza

Temat: Dlaczego łatwiej żyć z planem dnia?
 

Czy wiecie co to jest GRATYFIKACJA ? To dodatkowy zysk lub nagroda. Gratyfikacja, to również motywacja naszych działań. Dlaczego pojawiła się na naszej lekcji? Ponieważ planowanie pozwala zyskać czas, na to, co jest dla nas ważne.

 Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji (10 minut). 

Jest ona skierowana do osób niezależnych, ale zasady możecie wykorzystać już dziś. Uwagi wymaga zasada czwarta. Młodość to czas poznawania i zdobywania doświadczeń, jednak umiejętność wyboru tego, co ma znaczenie, jest bardzo praktyczna. 

DELEGACJA Czy możecie ją zastosować? Tak !!! Waszą pracą jest nauka, bywa, że niektóre treści są trudne i wiele czasu poświęcacie na wybranie tego co ważne. Właśnie to możecie "oddelegować" na nauczyciela (który wskaże dobre źródło wiedzy), rodzica (może zaznaczy w podręczniku to co mniej istotne, a wytłumaczy to, co trudne) lub pouczysz się z kimś, dla kogo to jest łatwe. Co będzie gratyfikacją? Rodzic i nauczyciel mają pewność, że uczycie się tego, co trzeba, kolega motywację do nauki, a wszyscy czas na ważne rzeczy:)) 

Napiszcie w mailu czy przedstawione zasady mają według Was praktyczne zastosowanie, która  jest najtrudniejsza? A może ktoś już opanował planowanie dnia? Czekam na Wasze opinie.

Wasza wychowawczyni.