22.06 biologia
Moje Kochane Dzieciaki:)
Temat lekcji: Utrwalamy wiadomości o kręgowcach.
Bardzo dziękuję Wam za wspólną pracę podczas lekcji biologii.Szczególne podziękowania należą Wam się za za Waszą pracę i zaangażowanie, zwłaszcza w tych ostatnich, trudnych miesiącach zdalnego nauczania.
Życzę Wam odpoczynku podczas wakacji. Pamiętajcie o zasadach higienicznych związanych z koronawirusem. Do zobaczenia po wakacjach. :)
22.06 matematyka
Temat: Liczby dodatnie i ujemne – powtórzenie.
Dzień dobry,Po przeczytaniu powtórki, sprawdźcie swoją wiedzę tutaj
22.06 język polski
Dzień dobry,
w załączniku nr 1 z języka polskiego czeka na Was dzisiejsza lekcja.
Pozdrawiam
p. Ola22.06 wychowanie fizyczne
Temat: Moje największe osiągnięcie.
Witajcie, cześć i czołem!!
Mam nadzieję, że aktywnie spędziliście tą długą przerwę podczas egzaminów Waszych starszych kolegów.
Teraz podsumowanie ostatniego zadania z poniedziałku. Bardzo się cieszę, że aż tylu z Was wysłało mi ogromną ilość aktywności, które wykonaliście podczas całego tygodnia. Niektórzy z Was oprócz ćwiczeń zadanych, wykonali wiele zadań dodatkowych.
Muszę z wielką przyjemnością oświadczyć, że najlepiej z zadań wywiązała się dwójka uczniów naszej szkoły, którzy naprawdę rozwalili system ;) ! Uczennica klasy VIa MILENA JENCZAŁA oraz uczeń klasy IV KACPER ŻYDEK! Jestem pod ogromnym wrażeniem ćwiczeń, które wykonaliście, GRATULUJĘ!!! :)
Dzisiaj mam dla Was propozycję ćwiczeń na ten tydzień. Proszę, aby każdy z Was spróbował wykonać jakieś ćwiczenie, może być kilka ćwiczeń, jakie opanował podczas całego 'zdalnego nauczania'. Mogą to być ćwiczenia nowe, którego wcześniej nie robiliście, a nauczyliście się podczas trwania epidemii (np żonglowanie piłkami, stanie na rękach lub kapkowanie). Mogę to również być ćwiczenia, które znaliście wcześniej, ale dopracowaliście je do perfekcji i chcecie się nimi pochwalić przed wszystkimi. Tak, więc ten tydzień poświęćmy na doskonalenie wybranych przez Was dowolnych umiejętności czy ćwiczeń. Ćwiczenie, które chcecie zademonstrować prześlijcie proszę (w formie krótkiego filmu) na mojego maila (wfzawszespoko@gmail.com) lub messenger do czwartku (24.06), maksymalnie do południa (12:00) .
Wasze najlepsze nagrania postaramy się zmontować i wrzucić na STRONĘ SZKOŁY NA ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO!
Liczę na Was!!! ;D
łw
22.06 technika
Tydzień temu oglądaliście film na temat robotów wspomagających pracę ludzi. Równie ważne jak zaprojektowanie i wykonanie takiego robota, jest zaprogramowanie go tak, aby wykonywał określone czynności, zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Nad zaprogramowaniem robota pracuje zazwyczaj sztab ludzi, gdyż jest to sprawa bardzo skomplikowana. Należy uwzględnić w takim procesie wiele różnych czynników, a następnie sprawdzić, czy robot nas "słucha”.
Na informatyce zajmowaliście się już trochę programowaniem i wiecie mniej
więcej na czym to polega. Pisaliście proste programy – można powiedzieć, że
zrobiliście już pierwsze kroki do programowania robotów w przyszłości.
Proponuję Wam dziś pobawić się i przy okazji trochę pouczyć. Wejdźcie na link, a następnie wybierzcie postać, która Was interesuje i
spróbujcie przejść przez kolejne zadania dotyczące programowania (kodowania).
Życzę Wam miłej zabawy J
LICZBY DODATNIE I UJEMNE.pdf (Rozmiar: 300187 bajtów) | |
jezyk polski nr1.docx (Rozmiar: 342791 bajtów) |