Czwartek 19.11.2020 r.
19.11.20
matematyka
Temat: Trójkąty i czworokąty – pola
powierzchni.
Dzień dobry,
Dziś w
dalszym ciągu będziemy utrwalać umiejętność wykorzystywania
własności czworokątów i trójkątów, w szczególności do
rozwiązywania zadań dotyczących obliczania pól powierzchni.
Po
zapisaniu tematu, proszę o dołączenie o godz. 8.50 do lekcji
online.
Notatka z lekcji będzie dostępna jak zwykle w
zajęciach z matematyki.
W poniedziałek napiszecie kartkówkę
na Classroomie z trójkątów i czworokątów – podr.
Str.72-78.
Proszę o przypilnowanie terminu kartkówki – będzie
ona dostępna w poniedziałek tylko między godz. 8.10 a 8.40.
19.11.20 r. język polski
Temat: Języki środowiskowe i języki zawodowe
Cele lekcji:
• wyszukuję w tekście potrzebne informacje i porządkuję je zgodnie z poleceniem
• rozróżniam słownictwo zawodowe i kolokwializmy
• wyróżniam języki środowiskowe
• odróżniam kolokwializm od błędu językowego.
Przebieg lekcji:
19.11.2020r. język angielski
Temat: Czytanie: Święta i uroczystości w Polsce i innych krajach
Cele lekcji: Rozumienie tekstów czytanych, ich ogólnego sensu oraz wyszukiwanie informacji szczegółowych.
1. Do ex. 2,3,4/42
2. Write a short paragraph about chosen holiday.
See you onn MEET at 10.35 am (link tylko w librusie)
19.11.2020 r. wychowanie fizyczne
Temat: Aplikacje sportowe.
Dzień dobry!
Cele lekcji:
- Uczeń potrafi zastosować nowoczesne technologie podczas kształtowania własnej kondycji fizycznej
Podczas dzisiejszej lekcji chciałem Wam przedstawić aktywność fizyczną troszkę z innej perspektywy - elektronicznej. Na załączonym filmie: APLIKACJE SPORTOWE macie przedstawione kilka ciekawych aplikacji sportowych, które służą do monitorowania waszego zdrowia oraz śledzenia postępów sportowych. Przedstawione na nagraniu aplikacje można zainstalować w telefonie, a niektóre w sportowych zegarkach. Oczywiście podobnych aplikacji jest o wiele więcej do pobrania i zainstalowania, więc możecie znaleźć w sieci wiele innych równie ciekawych. Wiem też, że wielu z Was od dawna korzysta już z niektórych aplikacji przedstawionych na nagraniu.
Po obejrzeniu filmu proszę, aby każdy z Was spróbował dzisiaj, lub w weekend wykonać dowolną aktywność fizyczna i zarejestrował ją na dowolnej aplikacji sportowej. Rejestrem Waszej aktywności może być nawet zegarek i czas wykonania danej aktywności fizycznej (np. spacer z psem).
I uwaga, zadanie dla chętnych na ocenę! Każdy kto do poniedziałku wyśle mi screena (zdjęcie) z aplikacji sportowej podczas dowolnej aktywności fizycznej (lub zwykłe zdjęcie czy nagranie) otrzyma ocenę dodatkową za aktywność.
Informacje o zrobieniu ćwiczenia wysyłacie mi poprzez wiadomość w librusie lub na maila: wfzawszespoko@gmail.com (jeżeli macie zdjęcie lub krótki filmik) ewentualnie poprzez mojego messengera.
Może to być np: jazda na rowerze, na rolkach, spacer, koszenie trawy, grabienie liści, bieg, pływanie, czas gry w piłkę, badmintona, czy co sami wymyślicie.
Jeżeli nie macie możliwości zainstalowania aplikacji na telefon, możecie również po prostu napisać mi co zrobiliście i w jakim czasie i miejscu (np. Byłem z rodzicami na Babiej Górze, spacerowaliśmy 6 godzin).
Powodzenia!
łw
19. 11.2020 wiedza o społeczeństwie
Temat: Powtórzenie wiadomości 2
Zapraszam do classroomu , w którym jest umieszczony dokument z zadaniami powtórkowymi. Dokument jest do wspólnego edytowania . Powodzenia.
19. 11.2020 historia
lekcja on-line o 13,30
Temat: Plan "Burza" i powstanie warszawskie.
Wyjaśniasz, czym był plan "Burza"
Omawiasz przebieg powstania warszawskiego.
Przedstawiasz znaczenie i skutki powstania warszawskiego.
Dla chętnych jest zadanie - przygotowanie prezentacji o powstaniu warszawskim. Max 15-20 slajdów.